lördag 23 september 2017

åttonde gången gillt!


På torsdag är det åttonde gången som jag besöker bokmässan som bloggare. Första året var det afrikanska författare och illustratörer som lockade och sedan har ambassadörskap, bokcirklande och kulturkolloaktiviteter avlöst varandra. I år skall jag hålla en låg profil och mest smyga runt med mitt presspass och lyssna på kloka människor som har intressanta saker att säga. Och kanske, kanske vill några av er läsa min rapportering? I dagarna passerade bloggens besöksstatistik 800 000 visningar så det betyder att ni ändå är några som kikar in här. Jag ska göra mitt bästa för att skildra min mässa. Mest av allt så blir det bilder på Instagram, där heter jag @ochdagarnagr - följ mig gärna där, också. 




5 kommentarer:

  1. så är det nog, bloggade om Bokmässan 2006:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.se/search/label/Bokm%C3%A4ssan%202006

    SvaraRadera
  2. fast då fick jag nog biljett från en Trädgårdsförening :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är vad? Trädgårdsdelen och matdelen brukar vara mycket populära på helgen. Jag gillar andra våningen, där finns mycket intressant!

      Radera
  3. Hoppas du får en härlig mässa och att du trivs med att hålla lite låg profil. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska bli najs! Synd att vi inte ses :-)

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!