lördag 16 augusti 2014

litteraturfestivalernas tid är snart ...

Om en vecka befinner jag mig förhoppningsvis på Louisiana Literature, har man inte möjlighet att åka till Danmark så kan man ju alltid ta sig till Sigtuna. Richard Ford, Majgull Axelsson och Erlend Loe är några av författarna som dyker upp där. Fantastiska Breakfast Book Club fixar bokfrukost där de cirklar om Jag heter inte Miriam - och Majgull har lovat att delta. Jag tror att den romanen kommer att vara en av de nominerade till Augustpriset senare i höst. Den är fantastiskt bra - så bra att jag gett bort den till många jag känner. Om jag nu inte hade varit i Danmark för att lyssna på JCO så hade jag ju absolut försökt vara med. Klicka er in på eventet om du vill hänga på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!