lördag 5 april 2014

and the question is: Vad läser du just nu?


Hos Ugglan och Bokenhttp://ugglanoboken.blogspot.se så är det sista chansen att svara på en bokfråga idag. Har man tur kan man dessutom vinna en spännande deckare som tack för medverkan.

Frågan lyder: Vad läser du just nu?

Som alltid är det slalomläsning på gång. Till mina studier så är det absolut nödvändigt att jag klämmer Möten i mångfaldens skola i helgen, sedan vill jag läsa klart Pappersstäder som jag påbörjade på bokresan. Innan resan till Japan så vill jag läsa mer i  Den gyllene paviljongens tempel och så har jag Lasse Bergs senaste Ut ur Kalahari som vill bli läst. 

Redan lördagkväll, bäst att sätta fart innan helgen är över!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!