lördag 10 september 2011

dags för önskelista


Ho, ho, ho! Årets mysigaste helg närmar sig och i 4 dagar ska jag få umgås med likasinnade. Nu är det faktiskt inte julhelgen som stundar, även om förberedelserna inför bokmässan nästan börjar ta liknande proportioner. Vi är mitt i mässans adventstid där ledigt från jobbet skall begäras, programmet skall planeras, visitkort ska köpas, minglet bokas in, svarta kulturoutfiten skall inköpas och väntan är stor.

Som tur är tjuvstartar Enligt O redan nästa helg med en bokmässebonanza med bloggstafett, bokutlottningar och mycket bokmässesnack. Hon hjälper till att höja temperaturen och lindra vår abstinens, tack snälla. Jag själv får väl vara alldeles extra snäll de närmaste 11 dagarna så att jag kan vara säker på att tomten kommer och lägger en och annan bok i min svarta tygkasse. Helgens nöje är att skriva en önskelista!

4 kommentarer:

  1. Åh! Jag vill också åka!!! Ni får säkert jättekul!

    SvaraRadera
  2. Ibland kan det var fördel att bo Gbg typ 500 m från mässan :-) Jag hoppas på toppendagar, måste vila mig i form bara så att jag orkar...

    SvaraRadera
  3. Det blir ingen bokmässa för mig i år. Jag är hemma och är föräldraledig och hur mysigt det än är med mässa så är det inget ställe att rulla barnvagn.

    SvaraRadera
  4. Nu börjar min tid att sitta och avundas (men inte missunna!) alla som tar sig dit, och följa med bokmässan via alla bloggare som ska dit.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!