onsdag 28 september 2011

bok & bio i göteborg

Total bokmässeabstinens? Då tycker jag att ni ska hänga på enbocirkelförallas bok och bioträff! Tanken är att vi läser (den härliga) boken skriven av Kathryn Stockett först, sedan är det dags att gå på bio. Vill man hänga på med bio och läsa senare är det förstås helt valfritt…Vi ses tisdagen den 11 oktober och ser Niceville tillsammans på Bergakungen och biljetten kostar 110 kr (återkommer med tid men tidig kväll sådär), efteråt fikar vi på Le Pain Francais och snackar om både bok och film. Jag beställer biobiljetter så anmälan är bindande! Välkomna att anmäla er till mig via mail: anna@joholofsson.se. Senast den 7 oktober vill jag ha in anmälan.

Några trevliga tjejer har redan nappat, hoppas vi blir många som vill hänga på!

3 kommentarer:

  1. Hej Anna. Bra förslag! Jag såg den på premiären - och ser den gärna igen. Ingen recension nu!
    Får jag hänga på?
    (Den är lång - 2½ timma.) JanB

    SvaraRadera
  2. Självklart! Bara att hänga på. Du kanske kan slänga iväg ett mail till mig på anna@joholofsson.se så kommer du med på maillistan om tid osv?

    SvaraRadera
  3. Vilken kul ide! Tyvärr kan jag inte den 11 men kanske återkommer initiativet ;)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!