lördag 27 augusti 2011

mosad läsplatta

är inte lördagens middagsmat utan en högst förfärlig olycka. Jag har mosat skärmen på min läsplatta på väg hem från stugan. Buhu, plötsligt kan jag bara läsa valda delar av en boksida, inget vidare. En smärre katastrof. Snälle maken gav sig genast ut i ösregnet för att köpa en ny. Det är kärlek det, eller möjligen ett stort köpbehov av teknik eller osannolik rastlöshet men resultatet är gott: Ny iRiver med hårt (okrossbart)  fodral.

Edit: Och så fanns den inte hemma som det stod på hemsidan, internetköp istället och plaskevåt man i onödan...

7 kommentarer:

  1. Ååååååh! Jädra skit också! Kan helt klart tänka mig in i din situation...:(

    SvaraRadera
  2. Stackare. Tur för snäll make som försöker rädda din läsning =)

    SvaraRadera
  3. Särskilt en sån grå dag som idag. Fick leta upp en pocket...

    SvaraRadera
  4. Tur att det finns alternativ! Gamla hederliga pappersböcker.

    SvaraRadera
  5. Verkligen! Och stearinljus i höstrusket som råder ute just nu!

    SvaraRadera
  6. Ja, fy vilken mardröm. Skönt att ersättning är på väg :)

    SvaraRadera
  7. Tack alla för er sympati! Nu hoppas jag att internetbutiken skyndar sig. Heja på Dustin!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!