söndag 24 oktober 2010

råkade klicka på köp...

Ajdå, fingret slant igen. Jag, som egentligen i teorin skulle vilja gynna en välsorterad bokhandel, sitter alltsom oftast och klickar hem min läsning. Det är bara så bekvämt...
Din beställning:
Antal ISBN Författare: Titel Bandtyp Pris/styck
1 9113029886 COMBÜCHEN, SIGRID:SPILL : EN DAMROMAN Inbunden 177 kr
1 9197674451 KERET, ETGAR:ÅTTA PROCENT AV INGENTING Pocket 43 kr
1 9172639407 MURAKAMI, HARUKI:NORWEGIAN WOOD Pocket 38 kr
Alla böckerna är tips som jag fått hos En bokcirkel för alla som dessutom bjuder in till facebookcirkel om Norwegian Wood. Häng på den alla, det är så härligt att diskutera med andra på facebook. Man sitter som i en storm av kommentarer och dessutom kan man gå tillbaks till diskussionen efteråt och läsa tankarna igen. Det är så intressant och verkligen ett kul sätt att samtala om böcker. 19/12!

3 kommentarer:

  1. Det var ett tag sedan jag läste Norweigan Wood, men det hade varit kul att cirkla ändå!

    SvaraRadera
  2. Ja, gör det! Det var både roligt och givande och så är det ju nästan som att träffas!

    SvaraRadera
  3. hej där! tänkte att jag också ska säga hej :)

    låter härligt att klicka hem en massa böcker, det skulle jag också vilja göra men för tillfälligt har jag en alldeles för stor "att läsa"-hög.
    Murakami är annars en av mina bästa författare :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!