söndag 4 juli 2010

tack min snälla hemliga bokvän!

Tack så hjärtligt min hemliga bokvän! Du hade verkligen skickat ett mysigt sommarpaket till mig. Kaffe och shortbread passar en riktigt anglofil som mig och pysselsakerna var toppen. Får pröva att skapa med blommor för första gången... Allra mest tack för böckerna förstås - Adiches bok hade jag läst med stor behållning för några år sedan så den har jag genast gett till en god vän som ännu inte läst den. Den är underbar och verkligen en bok som jag själv skulle välja. Carsten Jensens bok har jag sett i biblioteket flera gånger och tänkt att den verkar bra. Nu ska jag komma till skott och läsa den - härligt tjock var den också. Passar utmärkt på min veranda! Tack ännu en gång!

2 kommentarer:

  1. Kul att du blev glad! Synd med En halv gul sol, men bra att du kunde skicka den vidare. Dessutom har jag hittat din blogg genom detta och den kommer jag fortsätta besöka.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Du hade verkligen gjort bra val, kul att du gillar min blogg också. Jag kilar genast till dig och kollar in din!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!