måndag 19 juli 2010

Joyce Carol Oates i facebookcirkel

Väntar alltid på nästa roman. Ja, några författare har följt mig under många år och en som jag alltid väntar på är Joyce Carol Oates. Som tur är behöver man sällan vänta särskilt länge för hon är osannolikt produktiv. Jag har läst nästan hela produktionen och gillat det allra mesta också ungdomsböckerna. De senste åren har Blonde, Fallen, Älskade syster och Dödgrävarens dotter varit de titlar som fångat mig allra mest. Därför blev jag riktigt glad över att läsa att det blir Dödgrävarens dotter som ska bli En bokcirkel för allas facebookcirkel. Det ska bli så kul att läsa den igen och sedan bokcirkla live tillsammans med andra intresserade bokcirkelkompisar. Hoppas vi blir många som hänger på!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!